Metode poslovnog odlučivanja
Metode poslovnog odlučivanja u turizmu je obvezan kolegij na 4. godini preddiplomskog sveučilišnog studija Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.
Bodovi su podijeljeni na sljedeći način:
- 2 kolokvija (2 x 24 bodova)
- 2 računska zadatka (2 x 8 bodova)
- test iz aktivnost na nastavi (6 bodova)
Redovni studenti 1. i 2. računski zadatak te test iz aktivnosti rješavaju na nastavi, a izvanredni studenti kod kuće i moraju ga predati do unaprijed definiranog datuma.
Da bi se steklo pravo izlaska na završni ispit potrebno je ostvariti minimalno 35 bodova.
KOLOKVIJI
Zadaci na 1. kolokviju:
- vrste modela linearnog programiranja: opći, standardni, mješoviti, kanonski i dualni problem;
- metode rješavanja problema linearnog programiranja: grafička i Simpleks metoda;
- POM – QM računalna potpora.
Zadaci na 2. kolokviju:
- transportni problem: formulacija, metode postavljanja početnog rješenja (metoda SZ kuta i metoda najmanjih troškova), metode optimizacije (MODI metoda i metoda „skakanja s kamena na kamen“);
- model asignacije: Mađarska metoda;
- teorija matričnih igara: čiste i mješovite matrične igre, grafička i analitička metoda.
ZAVRŠNI ISPIT
Završni ispit nosi 30 bodova i za prolaz je potrebno ostvariti minimalno 15 bodova.
Za pripremu kolokvija potrebno je 4 – 6 školskih sati po kolokviju.
Instruktorica: Tina, 098 92 02 295